Eerste paar dagen - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Joost Grunder - WaarBenJij.nu Eerste paar dagen - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Joost Grunder - WaarBenJij.nu

Eerste paar dagen

Door: joostinnieuwzeeland

Blijf op de hoogte en volg Joost

11 September 2011 | Nieuw Zeeland, Richmond

nu we eindelijk even internet hebben van de buren kan ik ook snel dingen bekijken via hotmail wat het niet geweldig doet maar toch even wat dingen snel wilt bekijken.
Woensdag: we kwamen om 5 uur eindelijk aan in dit gigantisch mooie huis met een hele grote mooie achtertuin.
Donderdag: toen ben ik lekker thuis gebleven beetje wennen aan alles hier.
Vrijdag: dit was onze eerste dag dat we echt wat nuttigs hebben gedaan we zijn naar stage heen geweest!!! konden gelukkig met onze stagebegeleider nico mee anders was het niet te doen. bedrijf is echt super mooi en ligt verborgen in een woon wijk, dat is wel een beetje raar. toen we daar klaar hebben we een matras gekocht anders moest ik weer bij gijs in een 2 persoonsbed slapen..
Zaterdag: was overdag echt een chill dag overdag en s'avonds voor het eerst uit! dus wij komen bij de eerste de beste club naar binnen worden we gelijk naar de bar geroepen door een collagia die daar dus ook werkte en op de dansvloer kwamen we gelijk een andere collega tegen maar echt iedereen is hier dronken aan het eind van de avond, anders al wel om 10 uur...
maar verder is het geweldig hier!

• 11 September 2011 - 07:30

Karin:

Hoi Joost

Goed om te lezen dat je je vermaakt!
    Samen in bed met Gijs haha, dat is weer eens wat anders...
    We houden deze site in de gaten!
    Have fiun!! :)

• 11 September 2011 - 09:17

Gina:

Hoi Joost,
    Leuk te lezen dat je je draai probeert te vinden . Ik vind het erg leuk om op deze manier deelgenoot te kunnen zijn van je avonturen. Wens je verder veel plezier en ik blijf je volgen...
    Ciao ciao

• 12 September 2011 - 18:43

Ilone:

Hallo Joost.

wat geweldig, je hebt het echt naar je zin zo te lezen? Super. Leuk hoor.
    Maar gedraag je wel he zuipschuit hi hihihih.
    Nou maar ga er lekker van genieten want het klinkt allemaal erg positief.
    Hoe is het stageadres en hoe gaat het met de rest van de groep?
    Ik lees het wel > Lieve groet vanuit Oldenzaal.